ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 16:57
    Arshia

    روند رو به رشد دستاوردهای تامین اجتماعی هرمزگان در دولت تدبیر و امید

    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت هفته دولت بخشی از خدمات و دستاوردهای تامین اجتماعی دراین استان را تشریح کرد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی تامین اجتماعی، سید فاضل حیدری بلوکی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی، در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و ١٨ نوع خدمات را به افراد تحت پوشش خود ارایه می دهد.
    وی افزود: این سازمان متعلق به همه نسلهاست و کانون امید اقشار مولد جامعه است؛ بر همین اساس، کارگران و مستمری بگیران آینده خود را در گروی استمرار خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان می دانند که دامنه آن پیش از تولد و پس از مرگ گسترده شده است.‏
    حیدری بلوکی پاکدستی و قانون مداری، برنامه محور بودن و با تدبیر عمل کردن، آرامش حاکم بر این مجموعه بزرگ را از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در حوزه تامین اجتماعی دانست.
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از نگاه هوشمندانه این سازمان بزرگ بیمه گر به بحث اقتصاد مقاومتی، پیشگام بودن در این امر و همچنین کمک به تولید در کشور و رفع موانع تولید نیز به عنوان سیاست مهم این سازمان سخن به میان آورد.
    وی ضمن اشاره به اجرای طرح ملی شناسه ملی تامین اجتماعی (SSN) و پرداخت های متمرکز مستمری ها، افزود: خدمات الکترونیک تامین اجتماعی از جمله اجرای لیست های اینترنتی، پرداخت متمرکز بیمه بیکاری و مستمری ها، اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات و سایر خدمات الکترونیک به عنوان بخش دیگری از دستاوردهای سه سال اخیر این سازمان محسوب می شود.
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در حال حاضر ٤٥٠ نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان هرمزگان در ١٦ شعبه دائم، ٨ شعبه اقماری و ٢ کارگزاری در اقصی نقاط استان خدمات دهی به بیش از ٨٩٤ هزارنفر، معادل ٥٧ درصد از جمعیت استان را بر عهده دارند. حیدری بلوکی تصریح کرد: ٣٠٥ هزار و ١٧٠ نفر تعداد بیمه شدگان اصلی و ٥٢٥ هزار و ٨٥٤ نفر تعداد بیمه شدگان تبعی تامین اجتماعی همزگان است که در مجموع ٨٣١ هزار و ٢٤ نفر را شامل می‌شود.
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: از مجموع بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی استان ٨٥ درصد را مردان و ١٥ درصد را زنان تشکیل می دهند.
    وی با بیان اینکه ٦٦ هزار و ٨٢ نفر مجموع مستمری بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی در این استان است، اضافه کرد: از این تعداد ٣٧ هزار و ٥٠١ نفر مستمر بگیر اصلی و ٢٨ هزار و ٥٨١ نفر مستمر بگیر تبعی هستند.
    حیدری بلوکی گفت: تأمین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه ای است و به هر ترتیبی باید مستمری و خدمات را به جمعیت زیرپوشش ارائه کند.
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، تعداد کارگاه های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان را ٣٣ هزار کارگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ٢٥ هزار کارگاه فعال هستند.
    وی از پرداخت ٣٤٠ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران و پرداخت ١٥ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت طی سال گذشته خبر داد.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: طی این مدت، حتی یک ساعت تاخیر هم در پرداخت تعهدات نداشته ایم که این یک رکورد و دستاورد بزرگ در امر خدمات رسانی به جامعه هدف محسوب می شود .
    حیدری بلوکی تعامل سازنده با شرکای اجتماعی و راه اندازی شورای راهبردی شرکای اجتماعی را به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم این سازمان دانست.


    http://www.tamin.ir/News/Item/31101/2/31101.html

مجوز های ارسال و ویرایش